Re: LubMAN

Autor: whatever (whajl_at_leeloo.ii.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 17:15:25 MET DST

> klienci ktorzy nie przeszli mimo to na oplaty za pasmo sa "zalatwiani"
> poprzez sztuczne podbijanie wysokosci oplat za ruch. przykladem jest
> 3LO ktore zgodnie z przeslanym bilingiem wygenerowalo ruch do wroclawia
> na pozomie troche ponad 1MB/s. jestem szczesliwy ze siec dziala
> tak wspaniale gwarantujac az tak dobra przepustowosc. dyrektor bobyk
> platal sie troche w zeznaniach tlumaczac, ze ruch byl do icm, pozniej
> ze lokalnie, pozniej.. szkoda ze wie za malo zeby weryfikowac zaslyszane
> opinie. ciekawe czy klientow ktorzy za ruch zaplacili za duzo bylo wiecej.
> [...]

Dzis w lubelskim kuratorium odbylo sie zebranie dyrektorow szkol srednich
przylaczonych do sieci lubman. A.dministratorzy U.czelniani beda musieli
dosc precyzyjnie wyjasnic wielkosc oplat 3LO i jesli sprawa nie zostanie
wyjasniona to trafi do sadu, zas jesli zostanie wyjasniona to natychmiast
zostanie zlozona skarga przez inne szkoly potraktowane poprzednio w bardzo
podobny sposob. Kilku klientow komercyjnych przysluchiwalo sie rozmowie
(zawyzone rachunki na kwoty od kilku do kilkudziesieciu tysiecy zlotych -
glowne dzialania nowej dyrekcji manu)

Wyglada na to, ze punkt krytyczny niezadowolenia klientow, tak akademickich
jak i komercyjnych zostal wlasnie przekroczony i komus bardzo sie zapalil
grunt pod nogami. Z zaciekawieniem obserwujemy dalsze posuniecia obiecujac
szczegolowe relacje z co ciekawszych posuniec w lubman (niebawem s.a.) :-)

whajl rewolucjonista

PS. Nadal jestesmy bardzo ciekawi co mysli o tym dyr. bobyk wpatrzony
w szeregowych administratorow kilku systemow jak w swiety obrazek...
Nie lubimy ludzi, ktorzy pozwalaja soba manipulowac.