Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 12:39:42 MET DST

Krzysiek Gielecinski <krzysg_at_modem2000.pl.usun-to> wrote:
> Musisz jeszcze dodać cenę abonamentu. Choć to też nie wyjdzie 70$.

Zgadza się. Poza tym, w Polsce można dość efektywnie korzystać z
internetu bez płacenia abonamentów (z wyjątkiem telefonicznego,
ale ten, jak wiadomo, płaci się z okazji posiadania telefonu, a
nie z okazji dostępu do internetu).

> Może chodzi też o to, że nie wykorzystuje się na ogół co do sekundy każdego
> impulsu?

Może. Jednak bez podania metodologii badań możemy sobie jedynie
gdybać. Warto byłoby, gdyby osoba powołująca się na takowe
badania, podała źródło, w którym o owej metodologii można
poczytać. Bo bez tego same wyniki badań są guzik warte. Zawsze
podstawą badań (w szczególności naukowych) było ważne, by
podawać metodologię badań. Bo wtedy można skreślić źle dobrane
założenia, przeprowadzić je w innych warunkach, etc.

Powoływanie się na wyniki badań bez poznania metodologii to tak
jak powoływanie się na marketingowy bełkot, albo, co gorsza, na
reklamy.

P.S.
Ode mnie EOT w tym wątku.

Andrzej

--
I never made a mistake in my life.
I thought I did once, but I was wrong.  -- Lucy Van Pelt