Re: Stanislaw LEM

Autor: Waldemar Spory (micro_at_SoftHome.net)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 02:19:26 MET DST

Tue, 06 Jun 2000 22:58:09 +0200, Użytkownik występujący jako "Asia
Jedrychowska <asia_at_kociefutro.w.pl>" pisze:

><domorosły_psycholog_mode on>

Fakt.

>Walduś jest zakochanym w Zuzance trollem.

Junge, Junge, Junge ...:-)
Ładnie mnie nazywasz Asieńko, lubię jak panienki tak o mnie mówią ( mam na
myśli Waldusia ). Moje działania wynikają ze znacznie nikczemniejszych
pobudek niz się Ci wydaje...Trolla tym razem Ci wybaczę ale następnym,
przetrzepię Ci to kocie futerko.

>Ściga ją po przeróżnych
>grupach, po czym dopisuje do jej postów swoje "mądrości życiowe".
>Kiedyś takie coś kochało się w Ninie i nazywało się Zennon. Cena
>popularności, jak mniemam :>

Coś jakby na podobieństwo żalu zaprawionego nutką zazdrości i nostalgii za
czymś romantycznym wyziera z Twego postu. Nazywając mnie trollem i "takim
czymś" nie zajmiesz nigdy miejsca Zuzanki. Ale nie trać nadziei. I Ty
doczekasz się kiedyś własnego zakochanego trolla :-)

>Asia, FUTW.

Podszczypujesz mnie publicznie a riposty domagasz się tete a tete?
Tak słodko to nie będzie :-)

--
Pozdrawiam,
=-=-=-=-=-=--= Spory waldek