Re: Stanislaw LEM

Autor: Asia Jedrychowska (asia_at_kociefutro.w.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 22:58:09 MET DST

Osoba znana jako Szymon Sokol napisała co następuje:
> Czy mogę spytać, w jakim celu napisałeś ten posting (i 3 poprzednie)?
A ja mogę odpowiedzieć?

<domorosły_psycholog_mode on>

Walduś jest zakochanym w Zuzance trollem. Ściga ją po przeróżnych
grupach, po czym dopisuje do jej postów swoje "mądrości życiowe".
Kiedyś takie coś kochało się w Ninie i nazywało się Zennon. Cena
popularności, jak mniemam :>

</>

Asia, FUTW.

--
----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia_at_kociefutro.w.pl ] ----
"Wysoki jestem, yntelygentny, przystojny i wczoraj znowuż jedna taka pół