Re: do obsługi news.icm.edu.pl (Jana Rychtera?) -

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 03:41:06 MET DST

Użytkownik "Witold Romaniak" <witoldr_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> A mozesz sprecyzowac co te laty robia ?

Łaty łatają to, co Microsoft sam jeszcze nie dorobił, a co połatać było
prosto. Cytuję dołączony opis:

Patch do MSIE/MSOE 5.01 PL (5.0.2919.6600)
Zamknąć MSIE i MSOE,
rozpakować do katalogu głównego C:\

Było Będzie
Odp: (na newsach) Re:
DW: CC:
UDW: BCC:
Fw: lub PD: Fwd:
Prześlij w nawiązaniu: Prześlij Follow Up To:
Praca w trybie offline Praca w trybie online
5.0.2919.6600 5.0.2919.6601

Dzięki zmianie numeru wersji nie nadpisuje plików
przy ponownej instalacji.

Niestety, bardzo upierdliwej zamiany dowolnego ciągu maks. trzech znaków
zakończonego dwukropkiem na "Odp:" (czyli "Re:" po załataniu) nie da się
wykonać.
To kwestia całkowitej zmiany idiotycznego algorytmu.

Plik msie501.exe (853 KB) będzie od jutra na ftp://ftp.harbour.pl.eu.org

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
                                        *** MUSK TFUi WRUK ***