Re: domena

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 18:37:32 MET DST

On 00.06.06 Mirek Luc pressed the following keys:

> : każdym razem X jest takie samo, to pewnie tylko dowodzi paranoi i
> : pieniactwa użytkowników sieci, bo na pewno nie istnienia Y.
> Kiedys juz prosilem cie o konkretne nazwy domen. Nie dostalem. Tylko wtedy
> bede mogl cokolwiek sprawdzic, jesli podasz mi te nazwy.
>
> [censored by reptile house]
>
> Jak wyzej. Tez chcalbym sie dowiedziec, co to takiego ta "firma trzecia"
> i o jakie domeny chodzilo. Jesli nie podasz ich (przeciez moze byc tez
> mailem), to jednak uznam, ze - przepraszam za wyraznie - pieprzysz
> kocopaly. Dlaczego poprzednio tez nie chciales podac nazw tych domen...?
> [...]

Przeboleję, że tak to wygląda. Jakoś. Ale niestety rozwikłać stałych
z równania mi nie wolno, ze względu na zobowiązanie poczynione wobec osoby
borykającej się z tymi kłopotami. Jak tylko postępowanie związane z tymi
wydarzeniami zostanie zakończone, obiecuję ujawnić dane, może być i tutaj.

Robert

--
       Bastard Operator From 149.156.96.35 -- Robert R. Wal
Better tomorrow was yesterday.