Re: domena

Autor: Maly Mis (bjung_NO-SPAM_at_bigfoot.com)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 09:39:10 MET DST

>Przegladarka zostala zlikwidowana.
Zycze wiecej takich "pomyslow". Na pewno bedziecie miec wiecej
klientow :-))))))) Za miesiac mialem rejestrowac kolejna domenke, ale
jak NASK tak postepuje to sie mowi trudno i zarejestruje sobie
firma.com, bo tam moge znalezc szybko w przegladarce czy taka domena
istnieje i zarejestrowac ja on-line. Moze wogole wylaczycie swoja
strone, bo po co denerwowac klientow.
A tak na marginesie to przenosilem ostatnio domene i bylo fajnie,
najpierw pani mowila, ze w fax jest nieczytelny, potem ze sa bledy
(ale nie wiedziala jakie), za 2 dni poinformowala, ze nie ma takiego
fax'u. Jak sie wk.... i pania zwymyslalem i zadzwonilem do znajomka,
ktory ma znajomka w NASKu to sie okazalo, ze fax jest czytelny i bez
bledow no i w koncu domena zostala przeniesiona w ciagu kilku godzin.
Slowo marketing to u was chyba nie jest znane.

Koncze, bo jeszcze cos gorszego napisze i mi zlikwiduja domene.
Maly Mis

Bartlomiej Jung
bjung_at_bigfoot.com
UIN: 52329898