Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 10:26:02 MET DST

Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl> wrote:

:> Pieniądze też są "równoległe"? TPSA ma maszynkę do "zrownoleglania"
:> gotówki? Pieniądze dla TPi "urodziły się"?
: Nie ja, TPSa pewnie tak ;) W kazdym razie nie wydaje mi sie, zeby budzet
: TPi zostal 'odjety od ust' komukolwiek.

Bądź poważny. Pieniądze nie biorą się znikąd.

:> A przy okazji z PKP, PSE itp. Doskonale wiesz, że wobec istniejących
:> uregulowań prawnych oraz takiego a nie innego zachowania państwa,
:> pewne rzeczy są _praktycznie_ nieruszalne.
: Ale to nie powod, zeby bic sie zamiast tego z TPi, Polskimi Ksiazkami
: Telefonicznymi, hurtownia ziemniakow ani nikim innym.

Nie. Ja nie prowadzę krucjaty przeciwko TPi. Ja tylko staram się
przypomnieć, że TPSA nadal dziarsko olewa abonentów, wkładając
ściągniętą z nich kasę w dziwne (wobec faktu, jak bardzo zabagniona
jest jest inna/podstawowa działalność) przedsięwzięcia. Przypomnieć
tym, którzy zdaja się o tym nie pamiętać.
Nie przeczę, że z czysto biznesowego/ekonomicznego punktu widzenia
TPi może być bardzo pożądaną/właściwą inwestycją dla TPSA. Chcę
jedynie, żeby pamiętano o tym, że na poplamienie sobie opinii TPSA
pracowała dziesiątkami lat, a takowe inwestycje (w połączeniu ze znaną
jakością innych usług) na pewno nie spowodują, że TPSA zacznie się
swoim klientom podobać.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7          -- REAL programmers use INTEGERS --