Re: Stanislaw LEM

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 12:28:13 MET DST

Marek Pruszynski <prumar1_at_poczta.wp.pl> wrote:

:> Tak. Każdą, jeśli znajduje się ona w Internecie.
:> >P.S. Jeśli w ciągu najbliższych dwóch godzin nikt nie napisze, gdzie to
:> >zdanie Lema było,
:> >to zaryzykuję i powołam się na "Bombę megabitową"
:> Przecież Ci już napisano, żebyś tam sprawdził :-o
: Nie mam specjalnie dużo czasu, żeby dokładnie przejrzeć "Bombę megabitową".
: Jutro mam oddać pracę do oprawy, w przy pobieżnym przekartkowaniu nie
: znalazłem tego zdania. Liczyłem, że ta informacja "znajduje się w
: Internecie" i ktoś "znajdzie ją w ciągu kilku minut".

I spodziewałeś się, że cała Polska waruje przy klawiaturach w
nadziei, że będzie Ci mogła oddać tę przysługę, no bo Ty przecież nie
będziesz się męczył z jakąś wyszukiwarką?
Anyway, zajrzyj sobie na http://lem.mcs.net.pl/ ...

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O