Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 19:08:38 MET DST

On Sun, 4 Jun 2000, Marcin Jagodzinski wrote:

> A... to teraz rozumiem... chodziło Ci o firmy przeprowadzkowe... mam
> się przeprowadzić, tak?

Nie. Masz przestac obwiniac TPi za to, ze jest zle z siecia, i twierdzic,
ze NIE MA mozliwosci podpiecia sie w inny sposob, co jest nasza wina, bo
gdybysmy zaprotestowali przeciwko naszemu powstaniu, TPSa napewno
zainwestowalaby te pieniadze w kable w Twojej okolicy. To nie jest cos
zamiast, tylko cos rownoleglego. A jesli uwazasz, ze TPSa robi cos zbyt
wolno, zacznij sie bic z nimi. Protest przeciwko TPi jest troche bez
sensu: a) raczej nie bedzie skuteczny, b) jest skierowany pod adresem
firmy, ktora daje pewna nadzieje na ucywilizowanie PEWNEJ czesci
Internetu; decyzja TPSa nie bedziemy odpowiedzialni za dostep do sieci
(wg. stanu wiedzy na dzisiaj), to nie nasz wymysl.

> Nie rozumiem. Piszesz, że wynika z braku pieniędzy i jednocześnie, że
> wydanie sporej sumy pieniędzy na inny cel (dwa dni temu podwyższenie
> kapitału zakładowego, right?) nie ma na to wpływu...

Nie nie, nic sie nie dzieje z braku pieniedzy, ale TPSa nie chce podzielic
losu PKP, wiec jak sadze mysli tez o rentownosci. Zreszta jak juz mowilem
chyba z piec razy, nie chce mi sie tu byc adwokatem tej firmy, ok?

> Dobra, przestaję się czepiać, pozdrawiam TPI (a zwłaszcza security, a
> zwłaszcza Kubę).

:)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=