Re: Stanislaw LEM

Autor: Malgorzata Krzyzaniak (zuzanka_at_transilvania.eu.org)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 11:26:57 MET DST

Pewnego dnia, a było to Sun, 04 Jun 2000 08:34:03 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <prumar1_at_poczta.wp.pl> i powiedziała:

>W kontekście zalewu ogromem informacji spowodowanej tym, że każdy może
>umieścić w Internecie jakąkoliwek informację, nieważne jak by nie była
>głupia i dzięki temu trudno dotrzeć do tych wartościowych.

        To jeszcze z ciekawości zapytam czy przedstawiłeś też drugą stronę
medalu i na jaki konkretnie temat piszesz?

        Zuzanka

PS. Ja chyba jakaś dziwna jestem, bo szukaną informację znajduję w ciągu
kilku minut.

PSS. Wycinaj z listu przedpiścy to, co niepotrzebne.

--
jgs   A   Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <zuzanka_at_transilvania.eu.org>
   __/_\__    http://muzeum.topnet.pl/ - Muzeum Rzeczy Nieistniejących