Re: Stanislaw LEM

Autor: Marek Pruszynski (prumar1_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 20:17:59 MET DST

> Pewnego dnia, a było to Sun, 04 Jun 2000 08:34:03 GMT przyszła do mnie
> wiadomość od <prumar1_at_poczta.wp.pl> i powiedziała:

> To jeszcze z ciekawości zapytam czy przedstawiłeś też drugą stronę
> medalu i na jaki konkretnie temat piszesz?

..

Piszę o technicznych i prawnych aspektach zdobywania informacji w
Internecie.
To zdanie miało obrazować bardzo wielką potrzebę napisania mojej pracy (bo
taki
bałagan i nic nie można znaleźć)

> PS. Ja chyba jakaś dziwna jestem, bo szukaną informację znajduję w ciągu
> kilku minut.

Naprawdę???!!!
Każdą???

Marek Pruszyński

P.S. Jeśli w ciągu najbliższych dwóch godzin nikt nie napisze, gdzie to
zdanie Lema było,
to zaryzykuję i powołam się na "Bombę megabitową"