Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 13:40:25 MET DST

Dnia 3 Jun 00 o godz. 10:09, Michal Zalewski napisal(a):

[ o TPI i TPSA ]

> Dziecko ma zajac sie komercyjnymi uslugami i wdrazaniem nowych
> technologii, blabla, zreszta jak sadze mozna znalezc to na www... Ma tez
> zaczac na siebie zarabiac... i jest wcale rozsadnym posunieciem. Naprawde,

Faktycznie, moze zajac sie "nowymi technologiami" gdy uslugi dostepowe i
sama siec jako taka sa poza jej zasiegiem... ;-> Przeciez to tam jest glowne
pole dla zastosowan "nowych technologii"... Co w koncu mozna wymyslec nowego
w zakresie serwerow WWW? To juz technologia zamknieta, mozna ja tylko
usprawniac, cyzelowac, ale nic naprawde przelomowego sie tu nie pojawi...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl