Re: do obsługi news.icm.edu.pl (Jana Rychtera?) - wycinanie Odp:

Autor: Miernik (miernik_at_iname.com)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 10:14:48 MET DST

"Andrzej P. Wozniak" <uszer_at_polbox.com> writes:

> Może zainstalować 4.01 SP2, który ostatnio był chyba w "Chip Special Y2K"
> i połatać wszystkie "Odp: " "DW: " itp., ale chyba dalej w poczcie nie
> będzie nic. Ja sobie ostatnio połatałem MSIE 5.01 i nie narzekam - rezultaty
> sam widzisz.
> (Chętnym mogę podesłać 853 KB exe)

A to jest Service Pack do czego? Do OE 4.x, OE 5.x, Windowsa 98 czy
może jeszcze czego innego?

Podeślij mi na priv, tylko może zpakuj jakimś gzipem. Albo nie,
czymkolwiek co zwykły człowiek pod winda odpakuje, ja i tak tego
odpakowywać nie będę, bo i co z tym zrobie, kernela sobie
spachuje... :) Windy nawet nie mam żeby spróbować. Ja tylko po to by
móc to komuś podesłać w razie czego. Teraz pomyślałem że to pewnie
self-extracting exe, więc pakowanie nic nie pomoże. Trudno,
ślij. Czego się nie robi dla czystości newsów.

--
                  /   / mailto:miernik_at_internet.pl