Re: do obsługi news.icm.edu.pl (Jana Rychtera?) -

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 08:23:20 MET DST

Użytkownik "Miernik" <miernik_at_iname.com> napisał w wiadomości
> [...]
Y2K"

> A to jest Service Pack do czego? Do OE 4.x, OE 5.x, Windowsa 98 czy
> może jeszcze czego innego?

To moje poprawki do poprawek MSIE/OE 5.01 :-)

> Podeślij mi na priv, tylko może zpakuj jakimś gzipem. Albo nie,
> czymkolwiek co zwykły człowiek pod winda odpakuje, ja i tak tego
> odpakowywać nie będę, bo i co z tym zrobie, kernela sobie
> spachuje... :) Windy nawet nie mam żeby spróbować. Ja tylko po to by
> móc to komuś podesłać w razie czego. Teraz pomyślałem że to pewnie
> self-extracting exe, więc pakowanie nic nie pomoże. Trudno,
> ślij. Czego się nie robi dla czystości newsów.

Po prostu spakowałem poprawione dll-e Winrarem do exe z zachowaniem
struktury katalogów. Wystarczy zamknąć IE i OE, skopiować exe do katalogu
głównego i uruchomić. Rozpakuje się samo tam gdzie trzeba. Przy okazji
poprawiłem numer wersji z 5.0.2919.6600 na 6601, co zabezpiecza przed
zamazaniem plików przy próbie odświeżenia instalacji.

Plik oczywiście wysyłam. Może go wrzucę na ftp, kto chce, niech korzysta.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
                                        *** MUSK TFUi WRUK ***