Re: do obsługi news.icm.edu.pl (Jana Rychtera?) -

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 02:48:21 MET DST

Użytkownik "Miernik" <miernik_at_iname.com> napisał w wiadomości

> Nie wiedziałem że istnieje osobno outlook i outlook express. Przyznam
> że zadnego nie widziałem na komputerze.
MS Outlook jest kobylastą częścią pakietu MS Office. Osoby używające go z
własnej woli podejrzewam o masochizm albo skłonności do samogwałtu. MS
Outlook Express jest częścią pakietu MS Internet Explorer i jako taki jest
zupełnie niezłym czytnikiem newsów.

> Co to znaczy "działa z"?
> Tzn. wstawia w postach na które odpowiadasz?

Tak, i tylko tego pola oprócz tematu używa do wątkowania. Drugie pole
ignoruje.

> Ja zauważyłem że OE 4.x
> najczęściej nic nie wstawia, nie wiesz jak go zmusić do tego żeby
> wstawiał References:?

Może to zależy od wersji? Sprawdzam swoją starą pocztę i co widzę:
Faktycznie, 4.x nie używa nic w mailach, ale w newsach używa "References: ".
Przepraszam za niedopatrzenie, przedtem przejrzałem tylko newsy.

> Co bym mógła lamerom co nie chcą sobie zainstalować porzadnego czytnika
         ^^^^^ masz kłopoty z płciowością? :-)))
> poradzić.

Może zainstalować 4.01 SP2, który ostatnio był chyba w "Chip Special Y2K"
i połatać wszystkie "Odp: " "DW: " itp., ale chyba dalej w poczcie nie
będzie nic. Ja sobie ostatnio połatałem MSIE 5.01 i nie narzekam - rezultaty
sam widzisz.
(Chętnym mogę podesłać 853 KB exe)

Rychtera?) -

> Hmm... Będę musiał nad tym popracować. Ale u mnie wyświetla się poprawnie.

U mnie też wyświetla poprawnie, ale jak odpowiadam, to OE5 nie umie tego
przekonwertować i "ł" w temacie wpisałem ręcznie.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //