Re: Transmisje kompresowane - dlaczego nie ma?

Autor: Mikolaj Rydzewski (miki_at_ceti.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 15:31:08 MET DST

Emil Stepniewski <es161294_at_zodiac.mimuw.edu.pl> wrote:

> Siedziałem sobie ostatnio dłuższy czas na modemie, ściągełem
> różne rzeczy,. m.in. spore strony WWW. I tak mnie zaczęło
> zastanawiać, dlaczego tak słabo są rozpowszechnione transmisje
> z kodowaniem w locie? Dlaczego nie mogę (nie mówię już nawet,

Kiedys ogladalem w Netscape jakis katalog FTP i bylo tam mnostwo
dokumentow tekstowych zgzipowanych. Jakie bylo moje zdziwienie gdy po
kliknieciu na taki otrzymalem czysty tekst! Nie wiem tylko czy Netscape
byl taki sprytny i sam go sobie rozpakowal, czy dostal juz taki od owego
serwera...

--
Mikolaj Rydzewski       <miki_at_ceti.pl>       http://ceti.pl/~miki/
                     PGP KeyID: e17c4bd5        ICQ #14597472