Re: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 00:28:47 MET DST

On Thu, 1 Jun 2000, Anna Pogoda wrote:

> Czy TPSA musi inwestowac tak gigantyczna kase zaczynajac od konca???
> Moze by tak na poczatek w prawie milionowym miescie (Krakow) - HIS byl
> od reki.... co by sie mozna bylo z tym "portalem" polaczyc??? bo
> puki co moj bojkot jest czysto symboliczny.... nawet jak chce to i
> tak nie moge....:(((

Gdyby to ode mnie (od nas) zalezalo, albo w ogole bylo mozliwe z dnia na
dzien, zapewniam Cie, ze wlasnie tak by bylo. Ale Tepsowe klopoty z HISem
(ktory btw. dalej jest w fazie testow) maja sie nijak do TPi.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=