Re: Porownanie providerow

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 00:32:34 MET DST

> : Jakie lacze oferowane przez Cyfronet (POL-34) jest adekwatne do 2Mbit
> : Polpak-T z 64kbps CIR lub bez ?
> :
> : Oczywiscie chodzi mi tylko o subiektywne odczucie ;))
>
> Cyfronet ma dwa AS komercyjny i naukowy i oddzielnie traktuje ruch kazdego
AS - sa inne lacza itd. AS komercyjny sprawuje sie bardzo ladnie, tylko ze w
tej chwili jest okrutnie przeciezone lacze do NASKU :(

> A Polpak w Krakowie i tak chodzi w miare ladnie w porownaniu z innymi
wezlami w Polsce.

Stoje wlasnie przed wyborem - czy Polpak-T czy Cyfronet i POL-34 ....

Lacze ma sluzyc glownie do przesylania danych w obrebie kraju (hosting www
etc)

Czy ktos ma moze jakies sugestie? Aktualnie jednak sklaniam sie ku ofercie z
Cyfronetu.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl