Re: TP SA - *bandyctwo w Gdańsku*

Autor: Szymon Nitka (szymon_at_nitka.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 23:37:47 MET DST


"W4Rp" <warp_at_viper.pl> napisał
    [w news:xWQT4.67824$O4.1350468_at_news.tpnet.pl]:

> Wiem ze moze glupie pytanie, ale czy wylaczyles logowanie sie do sieci w
> ustawieniach polaczenia?

    Aha :)

> 212.160.49.128 to juz pa128.wloclawek, 212.160.50.* to chyba bydgoszcz,
wiec
> troche nie te centrale. Poza tym ludzie z takich miejsc jak Wejherowo czy
> Rumia podlaczani sa rowniez do central Gdanskich, stad ich adresy
> pc*.gdansk, co zajmuje centrale. W zasadzie powinienes miec kiedys, nawet
> przypadkowo adres z akresu np pb*.gdansk, czyli chyba 212.169.45.*
Widocznie
> to wina miejsca, w ktorym mieszkasz i podlaczania cie do innych modemow
> dostepowych.

    Trudno mi się wypowiadać w takich kwestiach, wiem tylko tyle, że podobno
moja centrala (345xxxx) to jedna z lepszych w Gdańsku, a na dodatek sam
sprzęt dostępowy we Wrzesczu też jest przedniej jakości - tak dokładnie
powiedziano mi podczas wizyty panów z Polpaku w sprawie reklamowanych przez
mnie zalicoznych a nie zrealizowanych połączeń (to inna komedia...).

> Za puste impulsy, bez transferu mozna uzyskac zwrot pieniedzy - naprawde.
> Wystarczy wystosowac specjalne pismo do BOK-u tpsa z reklamacja,
zalaczajac
> biling a w pismie zaznaczajac 'puste' polaczenia i reklamacja jest
> przyjeta - tak bylo w przypadku paru moich znajomych.

    Tak? :) W tej chwili właśnie czekam na pismo od Dyrektora Rejonu Gdańsk
(or sth. ;>) w sprawie mojej reklamacji - za okres I-XII 1999. Pierwsze
zostało odtrzucone - "bo nie stwierdzono uchybień w pracy centrali".

    To kpiny - to po prostu kpiny ze zwykłego dodzwaniającego się człowieka.

    Lol, panowie z Polpaku którzy w domu u mnie testowali jakość połączeń z
020... (10 prób z ichniego laptopa) stwierdzili że jest błędnie
skonfigurowany komputer (a jest jota w jote z tym co na tpnet.pl). Gdy
zapytałem czy mogą zajrzeć i powiedziec co jest źle - "to nie nasza działka,
my tego nei robimy, bla, bla...". Jasne. Henio swoje wie.

>
> Pozwolilem sobie zacytowac poczatek na koncu, bo w zasadzie to wazniejsza
> czesc listu. Jak wiadomo TPSA proponuje bezplatna usluge, placi sie tylko
za
> polaczenie. Oczywiscie mozna od nich wymagac zeby polaczenie bylo
poprawne.
> Proponuje przesiasc sie na numer dostepowy T2 - moze to cos pomoze, bo
> inaczej trzeba bedzie wykupic konto u jakiegos dostawcy. Problem TPSA
zawsze
> byl i bedzie (chyba) a jak widac wszelkie proby podejmowania jakis dzialan
> aby polepszyc sprawe koncza sie fiaskiem - co zrobic, trudno powiedziec -
> moze przesiasc sie na innego operatora?

    Tak, tak jak pisałem - na szczęście dom to czasowo.

--
    [ sz.nitka(at)atelier.pl | hubertus(at)irc.gdansk.pl ]


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:32:46 MET DST