Odp: TP SA - *bandyctwo w Gdańsku*

Autor: W4Rp (warp_at_viper.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 13:10:21 MET DST

Użytkownik Szymon Nitka <szymon_at_nitka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8fopam.9v.0_at_news.atelier.pl...
> I od tych kilku dni zauważyłem, że nie realizowanych jest praktycznie
> 60-70% połączeń na 0202122 - tzn. negocjacja, wszystko świetnie, ale
potem -
> *zero transferu*.

Wiem ze moze glupie pytanie, ale czy wylaczyles logowanie sie do sieci w
ustawieniach polaczenia?

> Od trzech dni sprawdzam IP modemów TP SA - wszystkie to zakres
> 212.160.49.*.

212.160.49.128 to juz pa128.wloclawek, 212.160.50.* to chyba bydgoszcz, wiec
troche nie te centrale. Poza tym ludzie z takich miejsc jak Wejherowo czy
Rumia podlaczani sa rowniez do central Gdanskich, stad ich adresy
pc*.gdansk, co zajmuje centrale. W zasadzie powinienes miec kiedys, nawet
przypadkowo adres z akresu np pb*.gdansk, czyli chyba 212.169.45.* Widocznie
to wina miejsca, w ktorym mieszkasz i podlaczania cie do innych modemow
dostepowych.

> Naturalnie - setki połączeń jest nabijanych, setki impulsów wędruje do
> złodziejskiej kieszeni Telekomunikacji Polskiej S.A.

Za puste impulsy, bez transferu mozna uzyskac zwrot pieniedzy - naprawde.
Wystarczy wystosowac specjalne pismo do BOK-u tpsa z reklamacja, zalaczajac
biling a w pismie zaznaczajac 'puste' polaczenia i reklamacja jest
przyjeta - tak bylo w przypadku paru moich znajomych.

> Od jakiegoś tygodnia z Sieci muszę korzystać z domu. Na któtki okres
> sądziłem że nie ma sensu kupować dostępu przez dialup któregś z gdańskich
> providerów. Tak więc - TP SA.

Pozwolilem sobie zacytowac poczatek na koncu, bo w zasadzie to wazniejsza
czesc listu. Jak wiadomo TPSA proponuje bezplatna usluge, placi sie tylko za
polaczenie. Oczywiscie mozna od nich wymagac zeby polaczenie bylo poprawne.
Proponuje przesiasc sie na numer dostepowy T2 - moze to cos pomoze, bo
inaczej trzeba bedzie wykupic konto u jakiegos dostawcy. Problem TPSA zawsze
byl i bedzie (chyba) a jak widac wszelkie proby podejmowania jakis dzialan
aby polepszyc sprawe koncza sie fiaskiem - co zrobic, trudno powiedziec -
moze przesiasc sie na innego operatora?

W4Rp
..::[W4Rp FCS]::.. [http://flamcaps.prv.pl]