Autor: W4Rp (warp_at_viper.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 02:12:36 MET DST
Użytkownik Szymon Nitka <szymon_at_nitka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8fq1ra.9e.0_at_news.atelier.pl...
> Trudno mi się wypowiadać w takich kwestiach, wiem tylko tyle, że
podobno
> moja centrala (345xxxx) to jedna z lepszych w Gdańsku, a na dodatek sam
> sprzęt dostępowy we Wrzesczu też jest przedniej jakości - tak dokładnie
Jeden z moich znajomych mieszka we wrzeszczu, co prawda podlaczony jest do
centrali 557xxxx, uzyskuje dobre transfery laczac sie z 020.. Trudno mi
naprawde zabierac glos w sprawie central, bo mieszkam w Gdyni i na prawde
nie orientuje sie jak to wyglada we wrzeszczu :( Ale fakt faktem, ze nie
zawsze to co panowie z tpsa mowia jest prawda.
> Tak? :) W tej chwili właśnie czekam na pismo od Dyrektora Rejonu
Gdańsk
> (or sth. ;>) w sprawie mojej reklamacji - za okres I-XII 1999. Pierwsze
> zostało odtrzucone - "bo nie stwierdzono uchybień w pracy centrali".
U wymienionych znajomych, byla o tyle dobra sytuacja, ze bok pod ktory
podlegalismy, posiadal personel nalezacy do na prawde najbardziej
kompetentnych jakie znam (Gdynia Oksywie).. kompetentnych i chyba moge
powiedziec, ze uczciwych, gdyz wiekszosc reklamacji byla rozpatrywana
pozytywnie.
> To kpiny - to po prostu kpiny ze zwykłego dodzwaniającego się
człowieka.
> Lol, panowie z Polpaku którzy w domu u mnie testowali jakość połączeń
z
> 020... (10 prób z ichniego laptopa) stwierdzili że jest błędnie
> skonfigurowany komputer (a jest jota w jote z tym co na tpnet.pl). Gdy
> zapytałem czy mogą zajrzeć i powiedziec co jest źle - "to nie nasza
działka,
> my tego nei robimy, bla, bla...". Jasne. Henio swoje wie.
Na moim nowym mieszkaniu panowie z tpsa podlaczajacy gniazdka telefoniczne
nie za bardzo wiedzieli jak maja to zrobic, gdyz instalacja przebiega
wewnatrz scian - a wystarczylo podlaczyc tylko glowne gniazdko :/ Natomiast
pan w gdynskiej tpsa oddzial teleinformatyki okolo roku temu (nie wiem czy
to akurat poprawna nazwa, ale w kazdym razie oddzialu zajmujacego sie
internetem) z usmiechem na ustach stwierdzil ze modemow dostepowych 020...
jest wystarczajaco duzo, a zajety numer to tylko zla konfiguracja
oprogramowania :) Czyli potwierdzenie panskiej sytuacji
> Tak, tak jak pisałem - na szczęście dom to czasowo.
Rozumiem, ze dom tylko tymczasowo, ale czy nawet tymczasowo nie powinno byc
odpowiedniej uslugi za wymagana cene ;)
Ja mam to szczescie, ze w domu posiadam stale lacze i chociaz czasy modemow
wspominam milo, wole nie wracac do stanu sprzed pol roku :)
Zycze powodzenia w staraniach o zwrot kosztow polaczen 'pustych'
Z powazaniem
W4Rp
..::[W4Rp FCS]::.. [http://flamcaps.prv.pl]
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:32:46 MET DST