Re: TPNet w Katowicach - problem.

Autor: Wojtek (wojtek_at_sikornik.gliwice.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 17:42:18 MET DST

> Musze przyznac, ze jestem zdziwiony. Oto sprzedawca kupil barachlo od
> hurtownika, sprzedaje je, i jeszcze ma pretensje do klienta o to, ze
> tenze jest niezadowolony.

To nie jest tak Macku. Sa sieci i jest TPnet. TPnet ma tyle wlasnych
problemow wewnatrz, ze nie ma czasu i energii aby trwonic jej na
dopracowanie problemow a wlasciwie polaczen miedzysieciowych. My mozemy ruch
do TPnet skierowac _domyslnie_ czyli dwa razy przez ocean. Ale czy to cos
zmieni ? Czy tedy droga ?

W.