Re: Polpak Wroclaw

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 18:04:26 MET DST

On Fri, 28 Apr 2000 12:53:44 GMT, Lukasz Razmuk <raziu_at_virgo.com.pl> wrote:
>Czy ktos orientuje sie czy cos sie zmienilo (sprzetowo) we wroclawskim
>wezle TPNET po
>obietnicach Dyrektora CST? Ewentualnie kiedy maja zamiar cos dostawic?
>U mnie lacze jak lezalo tak lezy. :-(

No wlasnie - przylaczam sie do prosby.
Router podobno postawili w podanym wczesniej terminie, i nawet jakby
cos mi drgnelo na laczach, ale albo bylo chwilowe albo mi sie zdawalo.

Dzwonilem pare dni pozniej [0-800-120-810 - moze ich rachunkami dobic ?]
to router podobno stal " i teraz sukcesywnie przelaczamy uzytkownikow".
Odczekalem pare dni, swieta przyszly, przeszly - ciagle chodzi zle.
Dzwonilem dzis zeby sie dowiedziec - pani tam nie ma zielonego pojecia
co sie dzieje.

A chetnie bym sie dowiedzial czy mozna sie czegos spodziewac w najblizszych
dniach, czy jednak uwierzyc panu dyrektorowi ze do III kwartalu,
czyli realnie oceniajac do marca 2001 nie ma szans na poprawe
i trzeba szukac innego prowidera :-)

Chyba jednak trzeba bedzie to pismo z reklamacja przygotowac ..

J.