Re: TPNet w Katowicach - problem.

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_us.edu.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 09:05:42 MET DST

jzNOSPAM_at_pik-net.pl (Jacek Zeb Ziebura) wrote in
<8ebb7u$t7g$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl>:

>Wojtek <wojtek_at_sikornik.gliwice.pl> wrote:
>[...]
>Jak tam poprawili to gdzies musialo
>: sie pogorszyc.
>
>Masz racje.
>Tylko klientowi tego nie wytlumaczysz.
>Wszyscy wieszaja psy na mnie, zamiast na winowajcy.
>Ale jak tu klientowi wytlumaczyc ze to nie moja wina ?
>Nie da sie - klient placi i zada.

Musze przyznac, ze jestem zdziwiony. Oto sprzedawca kupil barachlo od
hurtownika, sprzedaje je, i jeszcze ma pretensje do klienta o to, ze
tenze jest niezadowolony.

Poczekaj, az klienci pojda do Federacji Konsumentow i zaczna sie
skarzyc tak, jakby kupili rozlatujace sie buty.

Maciek