Re: Nask nie jest monopolistą

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_ipartners.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 09:07:25 MET DST

Maciek Uhlig wrote:

> darekw_at_ipartners.pl (Darek Wichniewicz) wrote in

> Na poczatek prosta regula: bierzesz udzial, jesli masz wlasne lacze
> zagraniczne i kapital w wiekszosci polski.

Co do domen ma wlasne lacze? Co do tego ma kapital?

> Pokazcie chociaz, ze takiego czlowieka szukacie.

Chodzilo mi o to, ze moim zdaniem, mozna dostac poparcie (rowniez finansowe) ze
strony ISP dla firmy, ktora chcialaby zajac sie administracja domenami w Polsce,
ale nie nalezy liczyc na zadna inna aktywnosc z ich (ISP) strony. Ktos musi sie
tym zajac na wlasna reke, z pelnym zaangazowaniem, ktorego ISP nie maja (dla
nich jest to margines dzialalnosci). To nie ISP maja szukac czlowieka, ale
czlowiek ma szukac popracia ISP (w tym rowniez pieniedzy).

Darek

---