Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_ns.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 12:15:14 MET DST

xmat wrote:

> > INTERNET ZA DARMO
>
> naprawde ? gdzie? 0800-NETIA?

z tym "ZA DARMO" to jest GRUBA PRZESADA.
skoro ja dzwonie do kogos w tym samym miescie, to place za polaczenie.
jesli dzwonie do internetu, takze place za polaczenie. nie widze
by netia (tak jak tpsa) robila tu za swietej pamieci Matke Terese.
czyli przyznaje ci racje.

> Tpsa udostepnia juz to chyba od 1996roku i to w calej Polsce.

oj tutaj sciemniasz. tpsa jedyne co robi, to udostepnia sam kanal
transmisyjny do internetu, w cenie polaczen lokalnych. z innych uslug,
udostepnia bardzo podle dzialajacy serwer news. skrzynek poczty i
miejsca
na www tpsa o ile mi wiadomo nie udostepnia, jedynie sam kanal
transmisyjny.

> wow! ale super... mialem srednio 46600 na 0202122 i gdzie tu atrakcja?
> konkurencja to by byla gdyby internetia dawala Hisa za 500zl i 100zl na
> miesiac, a tak to jest g**** a nie konkurencja

nie wszystko naraz. w tej chwili wszystko w porownaniu z tpsa to jest
jak sie wyraziles "g**** a nie konkurencja". a wiesz czemu? bo tpsa
ma zagwarantowany przez panstwo monopol na polaczenia miedzymiastowe.
na szczescie ten monopol konczy sie (nie jestem pewien) w tym lub
w 2001 roku.

> jedyna roznica miedzy Internetia a tpnetem, ale te konta pewnie beda tak
> sprawne jak wszystkie darmowe w Polsce, wiec dno

zobaczymy. jesli netii naprawde zalezy na kliencie, postara sie by
te konta byly sprawne.

> To zaczyna przypominac AOL...

Jak widac AOL trzyma sie dobrze, skoro go bylo stac nawet na wykupienie
netscape gdy microsoft podcial temu skrzydla.

> Dlaczego na najwiekszym blokowisku w Poznaniu jeszcze nie ma Netii? przeciez
> tu mieszka 1/6 Poznania wiec sporo nowych klientow,
> a oni podlaczaja jakies zadupia.

niech zgadne. moze ministerstwo lacznosci nie udzielilo koncesji?

> dlaczego Internetia sie juz reklamuje skoro na www nic nie ma??

tez nie wiem, tu punkt dla ciebie. co ciekawe, wlazlem potem
na strone www.netia.pl . probowalem o sprawie powiadomic za pomoca
arkusza jaki byl tam umieszczony. w momencie gdy nacisnalem
przycisk "wyslij", ujrzalem ze "skrypt cos tam blablabla jest nie tak".
zwatpilem. wiec wyslalem emaile zeby sobie za porzadna kase zatrudnili
porzadnego admina. bo byle kto bedzie tworzyl byle jakie serwisy.

w kazdym razie, opierajac sie na notatce prasowej musze stwierdzic
ze netia usiluje zaoferowac duuuuzo wiecej niz oferuje nam nasz
"ukochany monopolista", lecz jednoczesnie istniejace ich serwisy
nie maja zbyt wysokiego poziomu. powinni zrobic ruch w kadrach
lub na jakies szkolenia powysylac, tych ktorzy beda w stanie
wchlonac niezbedny kawal wiedzy. motywacja finansowa jest takze
wysoko wskazana.