Tym razem, to ja chyba jestem mlotkiem...

Autor: DrYazzgod (DrYazzgod_at_interia.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 10:32:41 MET DST

        ... ale przeciez sobie tego nie wymyslilem. Notorycznie dzwoni mi
telefon tepsy ( zawsze dwa dzwonki ), podnosze sluchawke i ... nic,
ciagly sygnal. Mam jakies takie zludzenie, ze zawsze nastepuje to
jakis czas po odlaczeniu sie od internetu. Powiedzmy lacze sie,
sciagam np. poczte, rozlaczam sie, mija jakies 10 minut i ... slysze
owe dwa dzwonki, o ktorych pisalem wyzej. Laczenie sie z siecia ma
jakis zwiazek z tymi dwoma dzwonkami ? Czy moze czas juz pojsc do
lekarza ?
        Wolalbym to pierwsze...

        DrYazzgod

        P.S. Nie robie sobie jaj, naprawde dzwoni mi telefon...