/dev/null [bylo: Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl ... ]

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 09:58:21 MET DST

A więc stało się! ;-) Dnia Thu, 30 Mar 2000 10:24:55 +0200, osoba podpisująca
się: Easy[R] <easy_at_polcelebs.com>, w artykule:
<38E30F57.7ACD9633_at_polcelebs.com> napisała:

> Panie Slawku, slowo "hash" skojarzylo mi sie ze znaczkiem "hash" na
> klawiaturze, co oznacza numer :)
> Widocznie ma to rowniez inne znaczenia. Tak wiem, jestem lama :)

> Co oczywiscie hacker latwo odkoduje :)

Ja z takim małym apelem... Może tak przestać z tym czymś dalej
dyskutować na polipie? Ja wiem, że wielu osobom to, co on wypisuje
wyda się zabawne, ale problem polega na tym, że ten glon naprawdę
tak uważa.

To klasyczny beton: odporny na wiedzę, trudny do zarąbania. :-/

Baba Kujana, Expert czy Pszemol mają przynajmniej jakiś swój
,,styl'', Arnold też był na swój sposób interesujący, pan Czuma zaś
oryginalny. :-) Ale to, co powyżej, jest tylko i wyłącznie żałosne,
a będzie niestety mamlać bez ustanku ,,ad mortem defecatem'', do
shutdownu, albo do momentu, gdy zabraknie mu ,,pożywki'', jaką są
odpowiedzi na jego posty.

Ja rozumiem, mi też się niedobrze robi jak go widzę na polipie,
ale może jednak dajmy sobie spokój...

Orr pod wpływem nagłego ataku zdrowego rozsądku :-)

PS. FUT we właściwe miejsce!

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |