Re: Tym razem, to ja chyba jestem mlotkiem...

Autor: Krzysztof Pułapa (Krzysztof.Pulapa_at_comarch.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 00:18:23 MET DST

DrYazzgod napisał(a):

> ... ale przeciez sobie tego nie wymyslilem. Notorycznie dzwoni mi
> telefon tepsy ( zawsze dwa dzwonki ), podnosze sluchawke i ... nic,
> ciagly sygnal. Mam jakies takie zludzenie, ze zawsze nastepuje to
> jakis czas po odlaczeniu sie od internetu. Powiedzmy lacze sie,
> sciagam np. poczte, rozlaczam sie, mija jakies 10 minut i ... slysze
> owe dwa dzwonki, o ktorych pisalem wyzej. Laczenie sie z siecia ma
> jakis zwiazek z tymi dwoma dzwonkami ? Czy moze czas juz pojsc do
> lekarza ?

Ba ;-) Mam w domu telefon z automatyczną
sekretarką. Codziennie jak wracałem do domu, to miałem na niej nagrane
"głuche rozmowy", tj. ktoś dzwonił, czekał aż się sekretarka włączy
i odkładał słuchawkę. Nigdy w pracy nikt mi nie mówił, że do mnie dzwonił
i czegoś potrzebował. Ale od momentu jak zmieniłem pracę, to telefony się
skończyły ;-)

--
Krzysztof Pułapa, Comarch SA
E-mail: Krzysztof.Pulapa_at_comarch.pl