Re: TPnet czy Intel

Autor: Szymon Juraszczyk (jorgus_at_isp.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 21:07:46 MET DST

On Sat, 25 Mar 2000, Steven Jurczyk wrote:

> [ ... ]
>
> 1. c2514 to malenstwo... jezeli w waszym miescie stoi cisco to juz raczej
> c7xxx... a to roznica ;-))

  Takiej informacji udzielił mi ktoś widać też niedoinformowany :-) Nie znam
się zbytnio na Cisco, więc to kupiłem. Zważywszy na jego beznadziejne
działanie, jestem nawet skłonny uwierzyć, że to RND Pico Router ;-)
  Czy to jest wobec tego, tak jak mówi Paweł, "ruter wirtualny" ? I dlaczego
tak żałośnie działa :-((

  Z dość pewnych plotek wynika, że dopiero niedawno kupili jakiś normalny
ruter (prawdopodobnie właśnie c7xxx). Niestety pomogło tylko niektórym,
ponieważ wszystko wskazuje na to, że przez starego paściucha wciąż rutowana
jest spora liczba abonentów.

> 2. cisco nie cytuje "wypieprza czesci tras" gdy zabraknie mu ramu... tym
> bardziej ze w wiekszosci ciscow jest jasny podzial ramu na ram systemowy
> (gdzie m. in. trzyma sie tablice routingu) i ram na bufory dla interfacow...

  Więc niech się jakiś specjalista wypowie, co może być przyczyną tego, że
ruter trasy znajduje przez 2 minuty i trzyma tylko wtedy, kiedy coś nimi
idzie. Sprzętowy czy "wirtualny" - żaden ruter "przy zdrowych zmysłach"
nie powinien wykręcać takich numerów.

> 3. jak na razie na routerach cisco w miastach innych niz wawa tpnet nie
> uzywa bgp... conajwyzej ospf...

  Co za różnica. Tak czy siak działa żałośnie i gubi trasy.

Pozdrawiam,

--
 __ /-/__  _______ ___ ___/_ Szymon Juraszczyk, e-mail: jorgus_at_isp.pl