Re: 0,202122 - weekend.

Autor: Adam Lomnic (sheeana_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 20:34:24 MET DST

> Czyzby bylo cos o czym nie wiem, a powinienem? Prosze dobrze
> poinformowanych o wyjasnienie. Zdawalo mi sie, ze od pewnego czasu TP
> ma weekend-owa promocje na polaczenia lokalne. Czyzby ta promocja nie
> obejmowala numeru 0,202122? No bo jak wyjasnic chore, zjawisko, ze
> przez caly dzien w sobote i niedziele nie mam najmniejszych problemow
> z polaczeniem (lacze sie za 1, 2, 3 razem), ale tylko do 22.00. Po
> godz. 22.00 zaczyna sie Kongo. Co jest u licha? Albo jestem mlotek i
> nieslusznie zdawalo mi sie, ze ta promocja obejmuje rownie numer
> [...]

Problem jest globalny i dotyczy chyba calej Polski. Po 22 impuls leci co 6
minut, a nie co 3, wiec jak slusznie zauwazyles zaraz po 22 cala armia
spragnionych sieci Internautow probuje swoich sil w walce z numerem
0202122. Osobiscie w piatki i soboty nie probuje laczyc sie wczesniej niz
po polnocy.

pozdrawiam
Adam