0,202122 - weekend.

Autor: DrYazzgod (DrYazzgod_at_interia.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 23:39:00 MET

        Q..a, q..a, q..a!
        Czyzby bylo cos o czym nie wiem, a powinienem? Prosze dobrze
poinformowanych o wyjasnienie. Zdawalo mi sie, ze od pewnego czasu TP
ma weekend-owa promocje na polaczenia lokalne. Czyzby ta promocja nie
obejmowala numeru 0,202122? No bo jak wyjasnic chore, zjawisko, ze
przez caly dzien w sobote i niedziele nie mam najmniejszych problemow
z polaczeniem (lacze sie za 1, 2, 3 razem), ale tylko do 22.00. Po
godz. 22.00 zaczyna sie Kongo. Co jest u licha? Albo jestem mlotek i
nieslusznie zdawalo mi sie, ze ta promocja obejmuje rownie numer
0,202122, albo jakies mlotki celowo czekaja cala sobote lub niedziele,
bo musza inicjowac polaczenie dokladnie o 22.00?

--
    DrYazzgod