Re: wskazowki dot. netykiety (RFC1855)

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 14:43:16 MET

On 23 Mar 2000, Krzysztof Krzyżaniak wrote:

> Cóż takie są przepisy. Nie pamiętam czy są to przepisy uczelniane czy
> państwowe.

No widzisz, tak to jest jak sie czlowiek wypowiada o czyms o czym nie ma
pojecia :-/

Zajrzyj na pl.soc.prawo - tam byl wlasnie o tym watek, z udzialem Pszemola
(a jakze). Podpowiem ze nie ma 'takich przepisow' ktore by przenosily
prawa majatkowe do pracy pisanej na studiach (niekoniecznie
magisterskiej).

GSN