Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 16:06:12 MET

Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> wrote:
> Jak Pan sobie zada trudu i przeczyta ksiazke "BIND and DNS" to zrozumie
> Pan, ze mozna stworzyc system zdecentralizowany.

Acha, czyli przyznaje Pan, że DNS jest systemem zdecentralizowanym. To
ciekawe, bo poniżej:

> Nie jestem zainteresowany tworzeniem nowego monopolu, tylko systemem
> zdecentralizowanym.

To niech się pan wreszcie zadeklaruje, jak Pan postrzega DNS... Czy to
wg Pana jest system zcentralizowany, czy zdecentralizowany? Bo w
obecnej chwili stoi Pan okrakiem po obu stronach muru i narzeka na
niewiadomoco, "jak dziewica, co to chciałaby, a boi się" (cytat w
cudzysłowach pochodzi od imć Daukszewicza).

> Faktycznie, udalo mi sie naklonic do czastkowego
> poparcia w tej sprawie ze dwudziestu administratorow NS w Polsce. Idzie
> strasznie opornie, bo wiekszosc administratorow ma tylko ogolne pojecie
> jak to funkcjonuje, a boja sie, ze zmiana jednej literki w konfiguracji
> zagrozi stabilnosci calej maszyny.

Przy ilości domen w Polsce (http://top100.home.pl/) jest to zaiste,
bardzo znaczny wysiłek.

> A kto to jest ten "Mat..."?