Re: wskazowki dot. netykiety (RFC1855)

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_3w.com.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 16:57:56 MET

Krzysztof Krzyżaniak <eloy_at_pawnhearts.eu.org> wrote in message
> Oznacza to tyle, że praca jest najczęściej własnością uczelni i możesz ją
> znaleźć w uczelnianej bibliotece.

Nie widze powodu dla ktorego praca magisterska mialaby byc wlasnoscia
uczelni... czy moglbys to jakos uzasadnic? Bo byc moze nie jestem douczony
odpowiednio i zyje w blednym przeswiadczeniu iz jest inaczej...
pozdrawiam

PS.
Prace zdjalem ale wrzuce ja po pewnych poprawkach jeszcze raz. tylko
chcialem z tego e-booka zrobic.
Przepraszam wszystkich ktoorych wprowadzilem w blad...
Moja wina .. Poprawie sie.
pozdrawiam raz jeszcze

--
Piotr 'VaGla' Waglowski