Re: Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 18:04:04 MET

 Jarek> Dnia 20 Mar 00 o godz. 7:52, Jan Rychter napisal(a):
> [...]
 Jarek> BTW: cytat z ostatniego "Computerworlda": ;-) "Statua: Jest
 Jarek> ponad to wszystko. Dyskusje prowadzi zwykle z dwoma, trzema
 Jarek> wybranymi partnerami, ignorujac pozostalych. Poglady badz
 Jarek> informacje, ktore sa niezgodne z przedstawianymi przez Statue,
 Jarek> po prostu zbywa milczeniem. Przedstawiciel tego gatunku czesto
 Jarek> odpowiada na listy z duzym opoznieniem [...]"

Wczytaj się dalej w artykuł Kuby, a dowiesz się też jak działa
"scoring"... :-)

(ale nie, nie mam nadziei, że Cię przekonam)

z pozdrowieniami,
--J.