Re: (Fwd) Re: Czy da się sprawdzić istnienie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 11:51:50 MET

Dnia 7 Mar 00 o godz. 1:33, Robert Redziak napisal(a):

> [...]
> mam może ze czterdziestu userów i jestem wybitnie
> niezainteresowany tym, żeby ktoś sprawdzał, kiedy oni się
> logują?? Nie chcę ujawniać kto, kiedy, jak długo i z
> jakiego hosta się loguje. Nie chcę nawet podawać
> informacji, że dane konto istnieje (choć to akurat można
> załatwić innymi metodami). Dla ludzi z zewnątrz moja
> maszyna ma być czarną skrzynką, która robi to co ma robić,
> a nie być czymś w rodzaju okien wieżowca wieczorem, gdzie
> jak na dłoni widać, kto właśnie siedzi w domu, a kto nie (i
> komu można w miarę bezproblemowo obrobić mieszkanie).
Oczywiscie masz do tego prawo.
Ale nie sadze, zeby takich przypadkow bylo az tak duzo. A powylaczane
fingery sa w tej chwili niemalze norma. :-(

> Myślę że pewna ilość instytucji tak robi. Oczywiście mają
> ku temu powody.
Wlasnie: *pewna ilosc* - raczej zdecydowanie nie wiekszosc. I *maja powody*.
To samo powinno dotyczyc wylaczania fingera. A ten wylaczany jest w tej
chwili - jak juz napisalem powyzej - *prawie wszedzie*. Nie wierze, zeby bylo
az tyle instytucji scisle tajnych... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl