Re: Dialup Trojan???

Autor: Witek (witousek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 00:07:12 MET

Niestety wlazlem na podawana przez ciebie strone: jest to straszliwe gówno,
a Ty najbezczelniej wprowadzasz nas w bląd:
po pierwsze - nie ma tam ani slowa po polsku,
po drugie - program o którym mowa, laduje się bez zadnego ostrzezenia i
(UWAGA!) instaluje się natychmiast we wszelkich mozliwych miejscach (menu
start, skróty itp.) przez samo otwarcie okna z linku pt: "Free sex...". Przy
okazji (jak zwykle w pornosach) otwiera się kilka dodatkowych okien
rekalmowych. Przy próbie zamykania ich otwiera się kilka nastepnych itd.
W jednym z tych okien wyczytalem po angielsku instrukcję i pewne
ostrzeżenia; m.in. program zmieni moja stronę "home", wyszukiwanie, oraz
będzie dodawal baner do moich e-maili. niestety NIE ZNALAZLEM ostrzezenia o
o tym, ze zadzwoni tez za granicę!
W celu odinstalowania tego barachła, trzeba wykonac pelną procedurę
"uninstall".
Jestem oburzony tym, że kłamiesz tu w żywe oczy!
Witek