Re: Dial-up trojan czy glupota TPSA ?

Autor: Easy[R] (easy_at_polcelebs.com)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 23:35:18 MET

Piotr Kucharski wrote:

> ... a ludzie nie zapłacą. owszem, sąd, komornik etc. koszty, czas.

Owszem, dlatego tez najlepszym rozwiazaniem dla TEPSY byloby
zrezygnowanie z automatycznego polaczenia z Antylami Holenderskimi i
wprowadzenie polaczenia poprzez zywego operatora/rke :)

Izir

--
"Wielu ludzi chcialoby zapewne, abym trzymal raczki na koldrze, ogladal
Telewizje Niepokalanow, sluchal Radia Maryja i czytal Gonca