Re: Dialup Trojan???

Autor: Easy[R] (easy_at_polcelebs.com)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 22:42:17 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Nie rozumiem - jaka instrukcja po polsku?
> Na stronie WWW, ktorej adres podales, zadnej instrukcji po polsku nie
> znalazlem...

Na stronie http://209.132.192.13/L9015mill/ jest instrukcja po polsku
instalacji programu jak rowniez, ze "Musisz miec przegladarke Netscape
lub Internet Explorer oraz serwis telefonii zamiejscowej."

Cala strona jest rowniez po polsku, co spowodowalo tak nagle
zainteresowanie tym softem u nas.

Pewnie zapytasz, a skad sie nagle tylu Polakow o tej stronie dowiedzialo
? :)

Otoz poprzez sponsora stron erotycznych firme EXIT MONEY
http://www.blindest.com
ktora placac za otwieranie okien z ich reklamami ukazala sie na wielu
polskich stronach erotycznych. Np. wchodzac na jedna z moich stron
http://www.polcelebs.com otwiera ci sie drugie okno przegladarki z
reklama wsadzona przez firme EXIT MONEY
Czasami jest to reklama jakiegos serwisu porno, a czasami reklama
wlasnie tego programu dzwoniacego na Antyle. Jest to dodatkowo na tyle
inteligentnie zrobione, ze ich program sprawdza z jakiego adresu jest
osoba, ktora wchodzi na strone, z jakiego jest kraju, i wyswietle jej
reklame w tymze jezyku :))) Tak wiec, jak wejdzie Polak pokazuje sie
reklama po polsku.

W zwiazku z tym, ze program podczas instalacji informuje, ze polaczenie
bedzie miedzynarodowe dla tych, ktorzy chca ogladac LIVE SEX SHOW,
uwazam ze wszystko jest legalnie, nikt nikogo nie oszukuje ani do
niczego nie zmusza. Jest to wolny wybor kazdego z nas czy skorzystamy z
tego programu czy nie.
Powtarzam jeszcze raz, TPSA sie myli mowiac o wirusie, ktory podmienia
ustawienia dialup. Program ten nic nie podmienia. Kazdy go uzywa z
wlasnej woli i o rozmowie miedzynarodowej jest poinformowany.

Pozdrawiam
Easy_R