Re: Narodowy operator inaczej, czyli slow kilka o niezwykle dynamicznymroutingu

Autor: Michal Szczesny (mich_at_supermedia.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 02:58:33 MET

In pl.internet.polip Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl> wrote:

[...]

: I bardzo nie lubie dyrdymalow i domyslow na poziomie jeszcze wiekszym niz
: moje ;> Ja mialem przynajmniej configi, reszte "reversowalem". Ty tylko
: gdybasz...

hmmm ... pawel "gdyba" ? jesli tak to bardzo logicznie ... a lekture twojej "analizy"
mozna zakonczyc na stwierdzeniu, ze bandwidth ogranicza ruch na interfejsie

--
michal szczesny