Re: TPSA a 155Mb - oszukanstwo

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 18:15:17 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> Nie trudne, ale spoofing IP *nie powinien* byc standardowym ficzerem zadnego
> uczciwego ;-) urzadzenia sieciowego.
> Przymusowy cache i do tego jeszcze spoofowanie IP to jest juz grube
> przegiecie. IPartners pograza sie w moich oczach coraz bardziej.

Przymusowy cache był (zauważ, że użyłem trybu przeszłego). Natomiast co
do spoofowania IP, to cała dyskusja tutaj to były hipotezy (które
dziwnym trafem wziąłeś za prawdę). No cóż, Ty jesteś uprzedzony, wolno
Ci. Nie wmawiaj jednak, że spoofowanie IP ma miejsce, bo wtedy sam się
nazwiesz kłamcą.

Andrzej

--
"Home is where the heart lies, but if the heart lies, where is home?"
(Marillion)