Re: TPSA a 155Mb - oszukanstwo

Autor: Bronek Kozicki (bronek_at_wpi.com.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 18:15:09 MET

> Nie trudne, ale spoofing IP *nie powinien* byc standardowym ficzerem
zadnego
> uczciwego ;-) urzadzenia sieciowego.

To racja. Powinno raczej stosować sie mechanizmy autentykacji
lepsze/mocniejsze niż src-IP., np SSL. Serwer korzystający z src-IP sam się
prosi o kłopoty :)

> Przymusowy cache i do tego jeszcze spoofowanie IP to jest juz grube
> przegiecie. IPartners pograza sie w moich oczach coraz bardziej.

Niesłusznie. IPartners NIE spoofuje IP, a co do przymusowości cache - ten
"feature" działał dosyć krótku, przynajmniej u mnie. I nie przeszkadzał nic
a nic.

Pozdr

B.