Re: TPSA a 155Mb - oszukanstwo

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 18:18:05 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> No, ciekaw jestem, czy w umowie jest cos wspomniane o tym przymusowym
> cache'u... ;-)
> Jezeli tak, to oczywiscie klient sam sobie winien, ze taka umowe podpisywal.
> Jezeli natomiast nie, to provider OSZUKUJE. Koniec, kropka.

Odwracając sytuację (wedle zasady "co nie jest zabronione, jest
dozwolone"):
1. Jest umowa o tym, by nie puszczać bez proxy, a ISP puszcza? Ewidentne
   łamanie umowy
2. Nie ma słowa o transparent proxy? Wolno ("co nie jest zabronione...")

Każdy kij ma dwa końce.

Andrzej

--
Nareszcie wiesz, co Ci mogą.