Odp: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Dariusz Kaminski (darker_at_promail.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 11:32:57 MET

Użytkownik Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn896s5s.ko.B.Ogryczak_at_puter.bart.org...

> Równie dobrze mogłeś zaproponowac pl.comp.grafika, bo
> pytanie dotyczy GIFa, albo inną równie niepasującą grupę.
> Póki co pl.comp.www ma taką samą tematykę jak hierarchia
> comp.infosystems.www.authoring (a nie comp.infosystems.www).
> BTW. dosyć ciekawe jest to, że spośród osób które sugerowały
> pl.comp.www, żadna z tej grupy nie korzysta.

Witam !
Calkowicie to wszystko rozumiem, ale pozwole sobie na maly komentarz. Czesto
przegladam rozne grupy i (w miare mozliwosci) staram sie pomagac w roznych
tematach. I NIGDY nie zastanawiam sie, czy ktos umiescil posta "TG" czy tez
"NTG" - po prostu nie mysle o tym. Najwazniejsza jest wg mnie chec pomocy.
Po to chyba sa grupy dyskusyjne, prawda ???
Tymczasem jednym z ulubionych zajec niektorych, sa wielkie laboraty naukowe
o tematyce grupy itp. Byc moze (jako rzadko tu zagladajacy) nie powinieniem
zadac swojego pytania w tym wlasnie miejscu - ale (tak mysle) pomoc jest
chyba najwazniejsza ???

Pozdrawiam
Dariusz Kaminski