Odp: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Dariusz Kaminski (darker_at_promail.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 11:21:06 MET

Użytkownik Michal Sobkowski <michael.sobkowski_at_physik.uni-ulm.de> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38933CBF.8AD9DD91_at_physik.uni-ulm.de...

> Czy wyklucza to pytanie o przeglądarkę? Krytyka powinna być
> konstruktywna. Gdzie wobec tego wg Ciebie zadać takie pytanie?

Czesc Michal !
Wielkie dzieki za poparcie, ale ta dyskusja i tak nie ma sensu.
Ta grupa to (w wiekszosci) hermetyczna puszka wzajemnej adoracji. Jest tu
pewne grono, ktore kazdego nowego pytajacego - stara sie zgnoic i oczernic.
Zreszta wiekszosc grup w Polsce dziala na podobnych zasadach. I to mnie
przeraza - stad czasami (rowniez i w tym watku) poniosly mnie nerwy...

Serdecznie Pozdrawiam
Dariusz Kaminski