Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 23:59:11 MET

Dnia Sat, 29 Jan 2000 20:17:19 +0100, Michal Sobkowski zeznaje:

>A pamiętasz krótki opis grupy?
>"WWW w Polsce i po polsku"
        No właśnie, pokaż mi w którym miejscu ten gostek napisał o WWW?
A opis tej grupy to zdaje się "Problemy polskiego Internetu", stosując
Twoje rozumowanie, to jest właściwa grupa, bo gostek ma problem
i jest w Polsce.

>Czy wyklucza to pytanie o przeglądarkę?
        Gdyby było to pytanie np. "Zrobiłem animowany GIF, ale
Netszkapa nie wyświetla poprawnie", albo "Jak robić animowane
GIFy aby Netszkapa je poprawnie wyświetlała" to nie byłby offtopic.
A tak, jest. Równie dobrze mogłeś zaproponowac pl.comp.grafika, bo
pytanie dotyczy GIFa, albo inną równie niepasującą grupę.
Póki co pl.comp.www ma taką samą tematykę jak hierarchia
comp.infosystems.www.authoring (a nie comp.infosystems.www).
BTW. dosyć ciekawe jest to, że spośród osób które sugerowały
pl.comp.www, żadna z tej grupy nie korzysta.

>Krytyka powinna być
>konstruktywna. Gdzie wobec tego wg Ciebie zadać takie pytanie?
        comp.infosystems.www.browsers.ms-windows

bart

--
           "Wagner! It scares the hell out of charlies"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl