Odp: Netscape i PODSUMOWANIE !!!

Autor: Dariusz Kaminski (darker_at_promail.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 14:23:12 MET

Użytkownik Zbigniew Cofala <cofala_at_bdm.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3892C5EC.48B038DB_at_bdm.com.pl...

> Kolega Cię nabrał, bo z tego co pamiętam to nawet mój starusięńki
> Netscape 2.x pod Windows3.1 pokazywał gify aniomowane.

Widac, ze bardzo nieuwaznie czytasz moje posty. Ja nie jestem uzytkownikiem
Netscape'a i na prawde mnie ta przegladara nie interesuje. Chcialem TYLKO
pomoc znajomej.
Wzamian uslyszalem to co uslyszalem...

> Złośliwości to było najwięcej od Ciebie:

Jak Kuba Bobu - tak Bog Kubie.
Naleze do ludzi bardzo opanowanych, ale nie lubie gdy ktos (zamiast pomagac)
zwyczajnie sie na kims wyzywa. To fakt - nie bylo to pytanie pasujace do
zasad tej wlasnie grupy. Ale poza "netykieta", obowiazuja chyba i Was jakies
zasady kultury. Wszystko mozna wytlumaczyc w normalny, ludzki sposob.

> Jakby to był sklep to by Cię zapakowali w odpowiednie ubranko i odstawili
do szpitala.

A Ciebie - na lekcje dobrego wychowania !!!

> Bez Ciebie to nie ma kogo obrzucać.

Sam JEDNOZNACZNIE wytlumaczyles mi i innym dyskutantom CEL tej grupy...
:))))
I kto tu sieje zamet ???!!!

Pozdrawiam
Darek