Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 12:43:27 MET

Dnia 31 Jan 00 o godz. 11:57, Bart Ogryczak napisal(a):

[bylo o tym, ze pytanie o Netscape'a na pl.comp.www jest NTG]
> No właśnie, pokaż mi w którym miejscu ten gostek napisał o WWW?
Moze ja cos zle rozumuje, ale dla mnie kazda usluga sklada sie z serwera i
klienta. Co jest wart serwer bez klienta? A zatem jezeli gosciu ma problem z
_klientem WWW_, to rzecz _dotyczy_ WWW. Jasne jak slonce.
Nigdzie nie jest napisane, ze pl.comp.www ma dotyczyc tylko strony
serwerowej. Zdaje sie grupa "serwerowa" dopiero jest glosowana...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl